og titter innom slutta. Ja da dette har jeg klart, MEN lyster på røyk om dagen gitt....merkelig fenomen detta her altså !!
Nå er jeg inne i en periode igjen hvor jeg drømmer.... nesten hver natt at jeg røyker ? Noen ganger våkner jeg og er litt sånn likgyldig til hele greia, men som oftest er jeg lettet og glad for at d hele var en drøm !!
Ja ja åkke som.... jeg har slutta.... forever !!!
Setter inn en melding som kusina mi hadde på facebookprofilen sin i dag, synes den var litt søt :
Endelig er sommeren snart over.... snart slipper jeg å rake leggpelsen. Jeg kan slappe av i magemusklene. Jeg slipper å knipe inn rompa og rulle opp puppene....- Fy søren, så godt det skal bli ;-) HA EN FIN HØST JENTER :)
En røykfri god høst (min første på 30 år) ønskes alle ,hun eller han på slutta ;)
Wow - jeg er mektig imponert og syns du skal være stolt av det du har klart til nå! Jeg gleder meg også til at jeg kan si det samme som deg
. Her har leggpelsen begynt å vokse - jeg skal sette såler under føttene til vinteren og klippe buksa rett nedenfor knærne - VIPS - ekte pelsstøvler
. Ha en fantastisk røykfri høst!

214 dager på meg.