170 RØYKFRIE DAGER...............

3 svar [Siste innlegg]
170 RØYKFRIE DAGER...............
Tone:)
Ikke pålogget
Medlem siden: 23.04.2010
og titter innom slutta. Ja da dette har jeg klart, MEN lyster på røyk om dagen gitt....merkelig fenomen detta her altså !!

Nå er jeg inne i en periode igjen hvor jeg drømmer.... nesten hver natt at jeg røyker ? Noen ganger våkner jeg og er litt sånn likgyldig til hele greia, men som oftest er jeg lettet og glad for at d hele var en drøm !!

Ja ja åkke som.... jeg har slutta.... forever !!!

Setter inn en melding som kusina mi hadde på facebookprofilen sin i dag, synes den var litt søt :

Endelig er sommeren snart over.... snart slipper jeg å rake leggpelsen. Jeg kan slappe av i magemusklene. Jeg slipper å knipe inn rompa og rulle opp puppene....- Fy søren, så godt det skal bli ;-) HA EN FIN HØST JENTER :)

En røykfri god høst (min første på 30 år) ønskes alle ,hun eller han på slutta ;)

Hurra!
selbu
Ikke pålogget
Medlem siden: 15.01.2010
214 dager på meg.

Gratulerer med
Freeflow
Ikke pålogget
Medlem siden: 21.03.2010
170 dager! Virkelig bra at du ikke gir etter for nikotinlyster. Ha en fortsatt røykfri, god høst.

170
Sanitaro
Ikke pålogget
Medlem siden: 01.09.2010
DAGER??!Surprised Wow - jeg er mektig imponert og syns du skal være stolt av det du har klart til nå! Jeg gleder meg også til at jeg kan si det samme som degSmile. Her har leggpelsen begynt å vokse - jeg skal sette såler under føttene til vinteren og klippe buksa rett nedenfor knærne - VIPS - ekte pelsstøvlerTongue out. Ha en fantastisk røykfri høst!Smile